Velkommen ombord

Du er på vej til at blive en del af et maritimt, internationalt og innovativt arbejdsmiljø i en virksomhed, der er spækket med muligheder og et stærkt sammenhold!

Velkommen på kontoret!

På vegne af SH Group og dine mange nye kollegaer vil jeg gerne have lov til at byde dig velkommen til kontoret.

Nedenstående finder du et bredt udvalg af informationer, som kan være gode at have på hånden, de første dage på kontoret, og så du kan komme godt i gang med din nye karriere hos os. 

God læselyst!

Kaare Vang Jensen

CEO

Kort over Kuopiovej 20

 

 

Hovedkontoret ligger på Kuopiovej 20. 

Her finder du bl.a. vores reception, kantine og administration. 

Men tag gerne et ekstra kig på kortet for det afslører også, hvad der sker i vores to store “assembly” haller, samt hvor vi mødes, og har samlingspunktet i tilfælde af brand. 


Husk på, at hvis du opholder dig i nærheden af vores produktionsområder (område 4 , 5 og 6), så er sikkerhedsbriller, -vest, -hjelm og -sko påkrævet.

Sharepoint - samlingspunkt for fælleskabet

 

 Besøg vores intranet

Først og fremmest anbefaler vi, at du besøger vores nye fælles Nordiske intranet ‘SharePoint’. 

På SharePoint kan du læse nyheder, finde informationer om afdelinger og medarbejdere m.m. 

Klik på billedet for at åbne SharePoint.

 

 

 

 På SharePoint kan du med fordel besøge vores ‘Kompas’

På siden kan læse mere om din nye arbejdsplads, medarbejdere og produkter. 

 

 

 Værktøjskassen

Glem ikke at besøge værktøjskassen. 

På den side vil du fremadrettet kunne tilgå guides, hjælpeprogrammer og andre værktøjer, som kan være til hjælp i dit arbejde og hverdag.

Har du spørgsmål, eller ligger du inde med en god ide til værktøjskassen så kontakt HR.   

 

 Guide til registrering af Ferie og fravær

I 2024 indførte SH Group en ny procedure for alle funktionærers tidsregistrering.

Fremadrettet skal bl.a. feriedage, sygdom og andre afvigelser fra en normal arbejdsuge registreres i appen zExpense, som er installeret på jeres firmamobil.

Klik på billedet for mere info. 

 

Vores historie og produkter

Vi skal de næste måneder nok hjælpe dig godt på vej med at få en forståelse for vores historie og produkter, men du kan tyvstarte her. 

Klik på billedet og bliv lidt klogere på SH Group. 

Nøglepersoner i opstartsfasen

De første dage på en ny arbejdsplads kan godt være lidt kaotiske, så her kommer et lille overblik over de kollegaer –  som udover dine nærmeste kollegaer – kan være behjælpelige med at få dig godt på plads og i gang med din nye karrierer hos SH Group. 

HR

I HR arbejder vi med ansættelser, uddannelse, trivselsmålinger og meget mere. 
Hvis du har behov for hjælp, er du altid velkommen til at kigge forbi vores kontor. Vores dør er altid åben.
Du kan også fange os på:
E-mail:HR@SHGroup.dk
Telefon: +45 5114 5722

IT

Kenneth, Berthel og 2X Peter har styr på vores IT. 

Tag fat i dem, hvis du har spørgsmål til alt fra software til hardware. 

De står også for at undervise alle nye medarbejdere i vores IT-regler og IT-landskab.
Fang dem på:

E-mail: support@shgroup.dk

Telefon: +45 6321 7854

Løn

Dorthe, Maria og Mette har helt styr på løn, ferieregnskab, tillæg, udlæg og aftaler, og de er altid klar til at hjælpe.

Tag bl.a. fat i Maria, hvis du har spørgsmål til løn, og Dorthe når det kommer til rejseafregninger og andre udlæg. 
Fang dem på:

E-mail:Loen@SHGroup.dk 

Telefon:+45 9310 5832 (Mette)

Telefon: +45 2760 1144 (Dorthe)

Telefon: +45 6321 7851 (Maria)

 

Personalegoder

Frokostordning

Alle funktionæransatte ved SH Group i Svendborg er automatisk tilmeldt madordning. For ordningen betales kr. 20,00 efter skat pr. arbejdsdag.

Ordningen indeholder morgenbrød med pålæg i kantinen fra kl. 9 samt brød, pålæg, lune retter og salater til frokost fra kl. 11.45.

Der er desuden frugt, samt kaffe/ te og vand til fri afbenyttelse.

Ønsker du ikke at være en del af madordningen, så tager du bare fat i lønafdelingen.

Rabatordninger

Vi har samlet en lange række rabatordninger (og flere er på vej), som alle medarbejdere i SH GROUP kan benytte sig af. 

Klik på billedet og læs mere. 

Sundhedsforsikring fra pFA

PFA Helbredssikring står klar, hvis du har brug for hjælp

Med PFA Helbredssikring har du mulighed for at få hjælp til behandling eller udredning, hvis du har gener, bliver syg eller får en skade. 

Klik på fotoet og læs mere om, hvordan du gør.

 

Pension

Som ny medarbejder bliver du automatisk tilmeldt pensionsordning ved PFA Pension.

Vi får med jævne mellemrum besøg af konsulenter fra PFA. I den forbindelse er det muligt at booke et møde, hvis man har spørgsmål til sin pension. Især nyansatte opfordres til at benytte sig af dette tilbud.

Nærmere oplysninger om tidspunkter og adgang til booking meldes ud i forvejen af lønafdelingen. Det er også altid muligt selv at booke en aftale med en pensionsrådgiver via www.mitpfa.dk.

Sociale arrangementer

Vi har løbende masser af sociale arrangementer i kalenderen.

Året-der-gik-2024 overblikket er et godt eksempel på det miljø og sociale fællesskab, du bliver en del af, når du starter i SH Group.

Besøg SharePoint for en status på kommende begivenheder. 

 

Vi vil gerne benytte lejligheden til endnu en gang at byde dig velkommen til SH Group, og vi vil gøre vores bedste for, at du kommer til at trives i dit nye job.

.